VARJA Varhaiskasvatuksen jaosto

VARJA ON NYT MYÖS INSTAGRAMISSA NIMELLÄ varjajhl067.

Varjan seuraava kokous on 25.11. klo 18:00.

Kokouksiin on aina mahdollista osallistua myös etänä Teams:llä, pyydä kutsulinkki pj:lta sähköpostiisi.

Mukaan saa ottaa kaverin mukaan tutustumaan toimintaamme.

Haemme jaostoon vähintään yhtä edustajaa jokaisesta päiväkodista / perhepäivähoidon alueesta ja kaikista varhaiskasvatuksen ammattiryhmistä. Tule Mukaan Joukkoomme!

Ota rohkeasti yhteyttä Varjan naisiin! Viestiä voit laittaa Varjan sähköpostiin tai nettisivujen kautta.

Jaoston esittely:

VARJA toimii Nurmijärven kunnalliset ry JHL 067 alajaostona ja se on perustettu 5.6.2019.

Tällä hetkellä jaostossa on kymmenkunta jäsentä, seitsemästä päiväkodista ja yksi perhepäivähoitajien alue, viisi ammattiryhmää edustettuna.

Jaosto kokoontuu toimikunnan sopimuksen mukaan noin 4-5 kertaa vuoden aikana ja tarvittaessa yhteyttä pidetään myös tapaamisten välillä.

Osallistuminen on joustavaa ja mukavaa sekä lisää vaikuttamismahdollisuuksia ja yhteisöllisyyttä, mutta mikä parasta ei kuitenkaan vie paljon aikaa.

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä! Odotamme yhteydenottoasi.

Ystävällisin Terveisin: Varjan toimikunnan puolesta pj. Irina Niinikoski

Tavoitat meidät sähköpostilla

varja.jhl067@outlook.com tai kirjoita viestisi alla olevaan lomakkeeseen.

Lisää Varjasta:

Jaoston tehtävänä on mm. pohtia ja löytää ratkaisuja työtämme koskeviin kysymyksiin ja kehittää työolojamme, unohtamatta vapaa-aika toimintaa.

Jotta jokaisen ääni tulee edunvalvonnasta kuulluksi, täydennämme jaostoa koko ajan, jotta olisimme hyvä kattavuus.

Mitä monipuolisempi jaosto on, sitä paremmin saadaan asioita esille ja kehitettyä niitä.

Varjan puheenjohtajan esittely:

Olen työskennellyt laitosapulaisena v. 2012 lopusta alkaen ja viihdyn työssäni hyvin. Olen töissä Mäntysalon päiväkodissa. Varjan puheenjohtajaksi päädyin sattumalta, kun Varjaa perustettiin v. 2019. Perustamiskokouksessa olin siksi, että haluan olla mukana kehittämässä varhaiskasvatuksessa työskentelyä ja työhyvinvointia sekä ennenkaikkea yhteisöllisyyttä. Jaostossa toimiminen on sitä parhaimmillaan.

Nurmijärvellä olen asunut parikymmentä vuotta ja perheeseeni kuuluu mies, kaksi tanssivaa teinityttöä ja kaksi koiraa, juniori ja seniori. Harrastuksina mm. lenkkeilyä, showjazz-tanssia.

Yhteistyössä on Voimaa!

Olet aina tervetullut mukaan toimintaan!