Pääluottamusmies Pia Vannesluoma

Pia Vannesluoma  puh. 040-3172532

pia.vannesluoma@nurmijarvi.fi

Toimisto; Nurmijärven Kunnanvirasto, Keskustie , PL 37, 01901 Nurmijärvi

Sovi tapaamisaika puhelimitse tai sähköpostilla, näin varmistat paikallaolon.

Työhön sisältyy edunvalvontaa, yhteistyötä eri toimijoiden välillä ja yhteistyötä liiton edustajien kanssa.

Työhön sisältyy myös  työnantajan järjestämiä kokouksia, neuvotteluja ja koulutuksia.

Minut on valittu myös JHL Etelä-Suomen Alueryhmän jäseneksi, jossa ajamme yhteisiä asioita alueellisesti.

Olen myös JHL Keski-Uudenmaan yhteistyöryhmän jäsen,mikä tarkastelee asioita tällä alueella.

Olen myös JHL:n solidaarisuuslähettiläs joka edistää  vastuullista , ympäristöllisesti ja sosiaalisesti kestävää toimintaa. Vaikutamme niin kotimaassa kuin kehitysmaissa kunnollisten työolojen puolesta sekä parannamme ay-oikeuksia kehitysmaissa.

Otathan yhteyttä pääluottamusmieheen Piaan mikäli sinulla herää kysymyksiä.

pih.040-317 2532

pia.vannesluoma@nurmijarvi.fi

Varapääluottamusmies Taina Karjalainen Tainan tavoittaa parhaiten whats app tai sähköpostilla,puhelimella,sekä teams etäyhteys toimii ja myös viikonlopuisin.Voit myös jättää soittopyynnön, niin otan sinuun yhteyttä.

JHL067  Varapääluottamusmies  2021-2024

JHL Edustajisto 2022-2027

Taina Karjalainen     040 630 3549/24h,myös viikonloppuisin ja whats app ja teams/zoom linkin kautta onnistuu myös yhteydenpito.

jhl067varaplm@outlook.com

Taina työskentelee arkipäivät Aleksia liikelaitoksessa Sisäisenä sijaisena, ravitsemis-ja siivouspalvelut,pohjoinen alue eli koko Rajamäen alue ja osa Kirkonkylän aluetta. Työaikamuoto on yleistyöaika 38h15min eli ma-pe(7) 6-14.09(15.09) ja siihen sisältyy oma 30min lepotauko.Tainan tavoitat parhaiten sähköpostilla tai whats app viestillä ja otan yhteyttä, kun selkeät yhteystiedot jätetty.Sähköpostia luen päivittäin ja luuri auki 24h, autan ja kuuntelen sinua mielelläni,myös viikonloppuisin. Taina on yhdistyksen kokemusasiantuntija ja hänellä on paljon tietoa Nurmijärven kunnan eri toimintojen  toiminnasta.  Nurmijärven kunnan yhteistyöryhmässä olen myös vara.Henkilöstön äänitorvi nimen myös saanut.Taina on aloittanut yhdistyksessä v.2011, tuolloin ruokapalveluiden alakohtainen lm, 2012 varaplm  ja vuosina 2013-2020  hän oli yhdistyksen päätoiminen plm. Vuodet ovat opettaneet työnantajan eri linjauksia, tuttuja ovat työehtosopimusten määräykset, KVTES,TTES ja TS työehtosopimuskirjat.  Ketjutuksia varhaiskasvatuksesta purettu vakinaisiin työsuhteisiin, koko kunnan yt-neuvottelut v.2020 kirjoituksen kera selätetty eikä ketään lomautettu. Henkilöstö on tullut hyvin tutuksi näinä vuosina ja monen monta duunarin työelämää koskevaa asiaa on hoidettu ja vieläkin hoidetaan,kaveria ei jätetä.

Kuulun JHL Edustajistoon kausi 2022-2027,  minua äänestäneet ISO KIITOS.Nykäise hihasta, sovitaan miten sinua kiitän.Meillä on nyt väylä aloitteiden tekoon ja onko jokin työhön liittyvä,jota haluat lähteä kanssani edistämään.

Taina on kasvanut lapsuuden-ja nuoruuden duunari ay-perheessä, osittain isän oppeja hyödyntäen ja on on ay-aktiivi toisessa sukupolvessa. Näkemystä  ja kokemusta löytyy useiden vuosikymmenten ajalta. Olen myös yhdistyksen järjestäjä, koulutuksen käynyt, kutsukurssina JHL opistolla v.2018 ja järjestänyt varhaiskasvatuksen, Järe Tähkä, Järe Kiinteistönhoitajat. Myös Varhaiskasvatuksen Jaosto Varja, ollut sitä perustamassa. Joten  rohkeasti yhteyttä Tainaan, jos haluatte kaikki kuulua samaan ammattiliittoon,JHL;ään, mielelläni autan,tulen puhumaan ammattiliiton merkityksestä ja tehdään upea tarina teistä, josta  JHL puhuu.  Ota myös sosiaalinen media, X-seurantaan, kirjoittelen ja otan kantaa siellä  yhteiskuntavaikuttamisen asioista. Otan tietoa vastaan luottamuksellisesti ja yhteisesti sovitaan miten asioita viedään eteenpäin.Mottoni on KAVERIA EI JÄTETÄ.

Varhaiskasvatus-ja Perhepäivähoito,KVTES

Luottamusmies