Pääluottamusmiehen palsta

27.10.2021

Syksy on jo pitkällä ja koulujen syyslomat ohi . Muistakaahan äänestää työsuojeluvaaleissa.

Jhl:n ylintä päätösvaltaa käyttää edustajisto ja sinusta voi tulla edustajiston jäsen vaaleissa, jotka pidetään helmikuussa 2022. Edustajistossa äänesi kuuluu. Ehdokasasettelu on nyt auki 15.12.2021 klo 15.00 asti. Kaiken materiaalin löydät liiton sivuilta(jhl.fi) ja ilmoittautua voit esim. ottamalla yhteyttä  yhdistyksen hallituksen jäseneen.

Yhdistyksen syyskokous on 18.11.2021 klo 18.00 Lukkarin koulun ruokasalissa. Tervetuloa mukaan niin näemme siellä.

Syysterveisin

03.08.2021

Elokuu on alkanut ja osa on palannut jo töihin,osa vielä lomailee.

Muistakaahan käyttää ePassianne jonne saimme lisää 70e ja sen arvo on nyt 140e. Tyhy- ja virkistysrahaa tuli lisää 60e ja sen arvo on nyt 120e. Etu on käytettävä vuoden 2021 loppuun mennessä. Nyt virkistäytymään ja nauttimaan ePassista.

Olen palannut lomalta joten minut saa kiinni 8-16.

Elokuisin terveisin

4.6.2021

Pääluottamusmiehen kuulumisia

Järjestelyvaraerät ovat ohi ja neuvottelut olivat haastavat. Jouduimme jättämään erimielisyytemme KVTES:n osalta. Tekniseen sopimukseen saimme työnantajalta lisää rahaa mitä ei ollut tapahtunut pitkään aikaan. TTES:n järjestelyvaraerään oltiin tyytymättömiä.

Työsuojeluvaalit ovat tulossa ja niitä järjestellään syksyä varten. Nyt kannattaa hakeutua ehdokkaaksi työsuojeluvaltuutetuksi.

Olen jatkanut kiertelyä koronan sallimissa rajoissa työpaikoilla.

Minut tavoittaa puh. 040-317 2532 tai sähköpostilla pia.vannesluoma@nurmijarvi.fi , ottakaa yhteyttä. Minut tavoittaa myös keskiviikko-iltaisin 16-18.

Lomat ovat osalla jo alkaneet ja toisilla vielä edessäpäin mutta toivotan näin kaikille oikein hyvää kesää!

Työntäyteisin ja aurinkoisin terveisin

Pääluottamusmies

Pia Vannesluoma

Alkuvuosi ja kevät on ollut kiireistä aikaa. YT-neuvottelut on käyty konesalitoimintojen osalta ja saimme aikaan hyvän lopputuloksen, jonka seurauksena ketään ei irtisanottu,lomautettu tai määräaikaistettu.

Järjestelyvaraeräneuvottelut ovat käynnissä ja niistä tiedotan heti kun ne ovat päättyneet.

Olen  kierrellyt ympäri Nurmijärveä keskustelemassa teidän jäsenten kanssa. Kaikissa paikoissa en ole vielä ehtinyt/päässyt koronan vuoksi käymään, mutta tulossa olen heti kun se on mahdollista. Mielipiteenne on tärkeä, jotta voin sen ottaa edunvalvonnassa huomioon.

Minut saa kiinni sähköpostilla pia.vannesluoma@nurmijarvi.fi tai puh. 040-3172532. Mikäli en heti pysty vastaamaan, otan yhteyttä heti kun se on mahdollista.

Työntäyteisin mutta aurinkoisin terveisin

Pääluottamusmies

JHL067

JHL067 Pääluottamusmies 2021-2024

Pia Vannesluoma puh. 0403172532

pia.vannesluoma@nurmijarvi.fi

Toimisto; Nurmijärven virastotalo, Keskustie 2 A, PL 37, 01901 Nurmijärvi

Sovi tapaamisaika puhelimitse tai sähköpostilla, näin varmistat paikallaolon.

Pääluottamusmiehen työaikamuoto on toimistotyöaika eli 36h15min/viikko.Työajan lisäksi oma 30min.lepotauko. Työaikaan sisältyy myös, työnantajan järjestämiä kokouksia, neuvotteluja, koulutuksia

Tammikuu 21pv.

Pääluottamusmiehen kuulumisia

Olen uusi pääluottamusmies Pia Vannesluoma. Olen ollut Nurmijärven kunnalla töissä yli 15 vuotta sekä Nurmijärvellä töissä n. 20 vuotta. Tänä keväänä heti työn alla järjestelyvaraerät ja NUUKA-ohjelma. NUUKA-ohjelmaan kannattaa tutustua Nurmijärven kunnan kotisivujen kautta. Lähestyvät kunnallisvaalit tuovat oman lisänsä tähän kevääseen.

Minut tavoittaa numerosta 040-317 2532 tai sähköpostilla pia.vannesluoma@nurmijarvi.fi.

Mikäli en pysty heti vastaamaan palaan asiaan heti kun se on mahdollista.

Ota rohkeasti yhteyttä!

pia.vannesluoma@nurmijarvi.fi