Ammattialatoiminta

JHL on monien alojen ammattilaisten liitto. Liiton jäsenet työskentelevät sadoissa eri ammateissa sekä julkisilla että yksityisillä hyvinvointialoilla.Tule mukaan oman alasi ammattialaverkostoon.

JHL tarjoaa jäsenilleen eväitä oman ammatti-identiteetin rakentamiseen ja vahvistamiseen sekä ammattitaidon ja pätevyyden ylläpitämiseen. Myös koko työyhteisön ammatillisen työotteen vaaliminen ja kehittäminen sekä jäsenistön aktivoiminen ovat osa liiton ammatillista edunvalvontaa.

Tutustu liiton ammattialaoppaisiin ja tule mukaan ammattialaverkostoon,klikkaa linkkia https://www.jhl.fi/tietoa-jhlsta/jhln-aineistopankki  ja sinulle avautuu aineistopankin sivu.Täytä lomake ja tule mukaan omaan ammttialasiverkostoon https://www.jhl.fi/osallistu/1001-ammattia/  ja saat kutsun howspace sivuille, se ei sido sinua mihinkään, mutta voit kommentoida,lukea ja seurata oman ammattialasi,sivuja.

JHL:n ammattialaoppaissa käsitellään työhön sekä työsuhteeseen ja työhyvinvointiin liittyviä asioita. Oppaat ovat jäsenille maksuttomia.

Varapäluottamusmies Nurmijärven kunnalliset ry jhl067 JHL Edustajisto 2022-2027 JHL RaPu ammatialaforuumi

Tule mukaan matalan kynnyksen ammattialan toimintaan.Klikkaa linkkiä ja täytä tiedot, saat kutusn Howspace alustalle; https://www.jhl.fi/osallistu/1001-ammattia/ravitsemis-japuhtausala/

Yhdistyksen varapääluottamusmies,JHL Edustajiston jäsen, ay-aktiivi, Taina Karjalainen, on RaPu eli ravitsemispuolen-ja Raimo Timonen, puhtausalan ammattialaverkostossa Etelä-Suomen edustaja ja Etelä-Suomen valtakunnallinen RaPu verkoston  edustaja. Tule mukaan Aleksia liikelaitoksen ravitsemis-ja puhtausalan työntekijä ja varhaiskasvatuksen toimitilahuoltaja, RaPu verkostoon.Vinkkaa kaverille ja tehdään ammattimme näkyväksi!

Tainalta saat lisää tietoa toiminnasta ja mihin ammattialaverkostoon kuulut,hän mielellään kertoo.Ota yhteyttä sähköpostilla  jhl067varaplm@outlook.com  tai puhelimella 040 630 3549/myös  whats app,luuri auki 24h mutta yöllä äänetön,myös viikonloppuisin.