Muutokset jäsenyydessä

Ilmoitathan jäsenyyteen vaikuttavista muutoksista, koska liitto ei saa tietoja muuta kautta. Alla olevaan listaan on koottu yleisimmät muutokset ja niiden vaikutukset jäsenyyteen. Ilmoittaminen on jäsenen velvollisuus ja ilmoittamalla jäsenyys pysyy voimassa, kun liitolla on tiedossaan syy.

Nimi- tai yhteystietojen muutos
Työpaikan vaihtaminen
Yhdistyksen vaihtaminen     (valitse välilehti Ota yhteyttä)
Opiskelu
Perhevapaa
Eläke
Osa-aikaeläke
Ulkomaille
Yrittäjäksi
Asevelvollisuus
Työttömyys ja lomautus
Peruspäiväraha / työmarkkinatuki
Omaishoitaja
Palkaton vapaa
Vuorotteluvapaa
Liitosta ja työttömyyskassasta eroaminen

Nimi- tai yhteystietojen muutos

Posti toimittaa automaattisesti jäsenten muuttuneet nimi- ja osoitetiedot JHL:lle. Osoitetiedot päivittyvät automaattisesti vain Manner-Suomen osalta. Jos olet kieltänyt osoitetietojesi luovuttamisen eteenpäin, ilmoita uusi osoitteesi JHL:n jäsenpalveluun.

Yhteystietosi voit päivittää Jäsenpalvelu 24h:ssa(OmaYhdistys), tai ottamalla yhteyttä jäsenpalveluun.

Jos nimesi muuttuu, JHL ei lähetä uutta jäsenkorttia.Jos haluat uuden kortin, tilaa kirjautumalla OmaYhdistys palveluun.