Virkistystoiminta

Virkistystoiminta tiedottaa kevät-kausi 2021!

Emme halua vaarantaa kenenkään terveyttä ja vastuullisesti toimien saamme tämän epämiellyttävän taudin pysymään kurissa.

Mutta, jos työyksikössä jotain kivaa haluatte JHL työyhteisön kanssa vapaa-ajalla järjestää, olettehan rohkeasti yhteydessä hallituksen jäseniin kuin myös virkistysvastaaviin. Tiedon saatuaan JHL 067 hallitus yrittää parhaansa mukaan teitä auttaa ja mielellään kuuntelee ideanne.

Ideat muhii ja onhan vuosi 2021 yhdistyksen juhlavuosi, johon sinäkin pääset vaikuttamaan, mitä kivaa toivoisit järjestettävän. Kerro rohkeasti linkin kautta, lähetä sähköpostia hallitukselle ja Varjaankin voi viestiä laittaa.

Hei jäsen, esitä toiveitasi virkistystoimintaan!  Tästä se käy helposti.

*

Ehdotuksesi taikka toiveesi käsitellään luottamuksellisesti seuraavassa yhdistyksen hallituksen kokouksessa.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Virkistystoimintaa organisoi Anne ja Pia sekä JHL067 hallitus, voit vinkata ehdotuksia vapaa-ajantoimintaan, näkiessä Annen, Pian tai JHL067 halltuksen jäsenen, luottamusmiehen tai sivuilla olevaan kyselyyn, voit ideasi myös jättää.

Virkistystoiminnasta tiedotetaan, kotisivulla, sähköpostilla ja JHL067 facebook sivuilla.

Ilmoittautuminen retkille ja tapahtumiin on sitovaa ja ilmoituksen nähtyäsi toimi nopeasti, paikat menevät varsin nopeasti.

Virkistystoiminnan retkille ilmoittautuminen on aina sitova.  Esteestä tulee ilmoittaa pikaisesti JHL067 hallitukselle/hallituksen jäsenelle, että tilalle saadaan varapaikalta joku. Ellet ole ilmoittanut esteestä ajoissa, olet velvollinen maksamaan yhdistykselle kulloisenkin omavastuuosuuden!Tarkista varatessasi omavastuu osuu, niin ei tule yllätyksenä sinulle.