EDUNVALVONTA

Pia Vannesluoma  puh. 0403172532

pia.vannesluoma@nurmijarvi.fi

Toimisto; Nurmijärven virastotalo, Keskustie 2 A, PL 37, 01901 Nurmijärvi

Sovi tapaamisaika puhelimitse tai sähköpostilla, näin varmistat paikallaolon.

Pääluottamusmiehen työaikamuoto on toimistotyöaika eli 36h15min/viikko. Työajan lisäksi oma 30min lepotauko. Työaikaan sisältyy myös, työnantajan järjestämiä kokouksia, neuvotteluja, koulutuksia

Varapääluottamusmies Taina Karjalainen

JHL067 Varapääluottamusmies 2021-2024

Taina Karjalainen    040 630 3549

jhl067varaplm@outlook.com tai taina.karjalainen@nurmijarvi.fi

Taina työskentelee arkipäivät Aleksia liikelaitoksessa sisäinen sissi ruokapalveluissa kiertävänä,siirtyy eri työpisteisiin missä apua tarvitaan. Työaikamuoto on yleistyöaika 38h15min eli ma-pe(6) 7-(14.09)-15.09 ja siihen sisältyy oma 30min lepotauko.Tainan tavoitat parhaiten,arkisin klo.16 jälkeen tai jätä yhteydenottopyyntö, niin hän ottaa sinuun yhteyttä.Pyydettäessä myös viikonloppuisin.

Lisäksi Taina vaikuttaa Aleksia liikelaitoksen henkilöstön edustajana, Aleksian johtoryhmässä ja hänelle kannattaa lähettää sähköpostia/soittaa, jos on jokin asia minkä haluat johtoryhmään keskusteluun. Tainan vara Aleksian johtoryhmässä on Marika Rouhiainen.

Taina on kasvanut lapsuuden-ja nuoruuden ay-perheessä,osittain isän kautta ay-oppeja myös hyödyntäen ja on ay-aktiivi toisessa sukupolvessa.Joten näkemystä ja kokemusta löytyy ay-elämästä, useiden vuosikymmenten ajalta,asioiden olettaminen ei kuulu minun luonteenpiirteisiin vaan esiin otetaan aina asian totuus miten asia on.Hän on myös JHL067 yhdistyksen 8pv. järestäjä. koulutuksen käynyt ,v.2018. Arvostan, kuuntelen ja välitän. Mottoni on ;kaveria ei jätetä!

Päivystän työajan ulkopuolella alkaen 11.1.2021, ma-to klo.16-18 tai pyydettäessä klo.18-20 numerossa 040 630 3549, myös viikoloppuisin saatat saadat kiinni, mutta jos tiedät soittavasi tuona aikana, vinkkaa Tainalle vaikka whatsappiin niin olen kuulolla. Tämä koskee teitä kaikkia JHL067 jäseniä, ei pelkästään Aleksian liikelaitoksen JHL 067 jäseniä.

Luottamusmiehet 2021-2024

Alakohtaisiin luottamusmiehiin voit myös ottaa yhteyttä jos tuntuu, että asiat työpaikallasi vaativat selvittelyä tai tarvitset tukea keskusteluihin esimiehesi kanssa.

VARHAISKASVATUS-JA PERHEPÄIVÄHOITO      KVTES

LUOTTAMUSMIES                                         VARALUOTTAMUSMIES

Kati Sarkkinen  040 7647 809                Irina Niinikoski  044 0871880   kati.sarkkinen@nurmijarvi.fi                   irinaniinikoski@gmail.com

Aleksia liikelaitos ruoka-ja siivouspalvelut      KVTES